خانه » ارزیابی و نظر سنجی مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)



در آخرين شب زندگى و در حالى كه چند عمل جراحى سخت و طولانى درسن 87 سالگى تحمل كرده بود و در حاليكه چنديـن سرم به دستهاى مباركـش وصل بـود نافله شب مى خـواند و قـرآن تلاوت مـى كرد. در ساعات آخر، آرامشى ملكـوتـى داشـت و مـرتبا شـهادت بـه وحـدانيت خـدا و رسالت پيـامبـر اكرم (ص) را زمـزمه مـى كـرد و بـا چنيـن حــالتى بـود كه روحـش به ملكـوت اعلى پرواز كرد. وقتى كه خبر رحلت امــام(س) منتشر شـد، گـويـى زلزله اى عظيـم رخ داده است، بغضها تـركيـد و سرتاسر ايران و همـه كانـونهايـى كـه در جـهان بـا نام و پيام امام خمينـى(س) آشـنا بـودنـد يــكپارچه گـريستند و بـر سر و سينه زدنـد . هيچ قلـم و بيـانـى قـادر نيست ابعاد حـادثه را و امواج احساسات غير قابل كنترل مردم را در آن روزها تـوصيف كند.

به همین مناسبت هر ساله مراسم یادبود ارتحال بنیان­گذار جمهوری اسلامی ایران با حضور خیل عظیمی از زائران ایرانی و خارجی شیفته امام(س) برگزار میگردد. برگزاری و هماهنگی این رویداد عظیم فرهنگی مرهون زحمات و تلاش­های شبانه روزی عزیزان ستاد برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی(س)  میباشد.

با توجه به روند رو­به رشد خدمات و امکانات رفاهی، فرهنگی، و ... و نیز لزوم ارزیابی سطح کمی و کیفی مراسم و همچنین بررسی میزان تاثيرگذاري در جهت مشخص کردن نقاط قوت و ضعف عملکرد ستاد برگزاري مراسم ارتحال در بیستمین سالگرد ارتحال امام خمینی(س) اجرای طرح نظرسنجی با همین عنوان مطرح و اجراگردید.

  • بررسی سطح کیفی مراسم بيستمين سالگرد ارتحال حضرت امام خميني (س)
  • بررسی تاثیر گذاری مراسم بيستمين سالگرد ارتحال حضرت امام خميني (س)
ارزيابي سطح كيفي نمايشگاهها، نشريات و محصولات صوتي و تصويري عرضه شده.